Week 9

2 november 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

En alweer.. 9 weken achter me !
Ik zeg het waarschijnlijk elke keer weer maar de tijd gaat zo enorm snel!

Maandag- Sporten
We zijn naar een zelfverdedigingsklas geweest die een van mijn collega's geeft.
Hij vroeg al een paar keer of we mee wouden doen en dat hebben we dus ook gedaan met z'n drieen. Ik sla vanaf nu iedereen van me af !

Op maandagavond zijn we naar Red piano geweest, omdat we nog ontsettend moe ware van het weekend ervoor zijn we vroeg naar huis gegaan. Sharina besloot namelijk om zich te laten bijten door een kat en moest naar het ziekenhuis voor een prikje...

Dinsdag Labamba !
Omdat alle mariniers, die net op het eiland zijn, besloten beginnerslessen te nemen, was ik verplicht om door te schuiven naar de meer gevorderde klas.
Ik dacht dat het een enorme stap zou zijn om dit te doen maar ik heb er nog steeds net zo veel plezier in. In deze lessen is het niet meer de basis stappen maar je draait hier rondjes en het begint al ergens op te lijken. Volgens de rest had ik het snel onder de knie en ik heb alweer zin in volgende keer!

Woensdag - Sport
En daar staan Sharina en ik al twee slappe vaatdoeken te sporten op mijn dak.
Zeer gemotiveerd en volle moed !

NEE DUS - totaal geen zin en geen motivatie, maar toch doen! Trots op ons :D !

Donderdag -
Het plan was om naar toppers te gaan, ik kon alleen niet zo veel omdat ik de hele dag in de brandende zon moest werken, klein zonnesteekje zegmaar. Dus na de boodschappen - vroeg op bed :)

Vrijdag -
Soggy dollar avond - like always.
Voor het eerst dat ik niet aan het bob'en was. Ik besloot dus ook om iets meer te drinken als normaal en heb heel veel gedanst ! Was weer een leuke avond.

Zaterdag -
Nog een paar laatste dingetjes halen voor de halloween party !
Smiddags even uitrusten op het strand bij karakter maar het weer was niet heel prettig.
De hele dag regen - ja ook hier op ST Maarten regent het ...

Savonds de grote avond waar we de hele week over aan het praten waren.
De Halloween party! Het bleek dat er in het Rama hotel ook een enorm feest was zonder dat we dat wisten! Als we dat eerder wisten hadden we geen kaarten gekocht voor Soggy dollar - uiteindelijk toch een leuke avond gehad bij soggy. FOTO'S !

Zondag -
Reelie (een meisje van NL) woont bij haar oma hier op het eiland (voor stage).
Ze gaat vaak met ons mee en omdat we op stap gingen heeft ze bij mij geslapen om haar oma niet tot last te zijn.
Toen ik sochtends - jawel! - ontbijt wou maken, bleek het gas het niet te doen.
We zijn met pan en al naar het rama gegaan om daar ons ei te bakken en iedereen uit bed te schoppen.

We besloten om naar Karakter te gaan om zo weinig mogelijk uit te voeren - Eindelijk was het weer opgeklaard.

Zondag avond was er nog een klein feestje bij Karakter en we zijn om 11 uur naar huis gegaan :)

PS - ik heb dus al een hele tijd geen wasmachine meer, dat betekend dat ik mijn was naar de wasserette moet brengen!!