Week 10/11

13 november 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Maandag
Sharina en ik met onze fitte lichamen gesport!

Dinsdag
LaBamba like always.

Woensdag
Jawel, WEER sporten. We zijn topfit als we terug zijn

Donderdag
Voor het werk mocht ik in een FORD rijden. Een ford explorer.. Google het, ik pas er denk ik 30 keer in.
Bij de Harbor een drankje gedaan

vrijdag
Uit eten geweest met een oudere man van het Rama hotel. Hij is altijd super aardig tegen ons en wanneer we een huisfeestje geven daar zorgt hij voor muziek en dat soort onzin. Hij is altijd goed voor ons geweest en wilde graag met ons uit eten.
Een leuke groepsfoto waar eindelijk iedereen opstaat is het resultaat en we hebben heerlijk gegeten.
S'avonds Een verjaardag van Gabi en Soggy Dollar uiteraard
Bij de verjaardag van Gabi waren de leraren uit Nederland ook uitgenodigd.

Zaterdag
Stranden bij langs - Sharina en ik maken op elk strand van SXM een SELFIE!
En een filmpje, en gaan dit later monteren. Het zijn er op papier 37, maar in totaal iets van 40/50. Het schiet wel op als je ong. 6 stranden per week doet.

Het eerste strand waar we langs zijn gegaan was Long bay. Long bay is een strand met veel rotsen in het water waar je helaas niet kan zwemmen. Het is echter wel een mooi strand om te zien. Voordat je bij Long bay bent moet je eerst een vila wijk door.

Daarna zijn we naar een strand geweest waar een verlate schip ligt. Dit schip is er gestrand door de storm waar iedereen het nog steeds over heeft.

Het derde strand waar we zijn geweest was Baie Rouge. Een erg gezellig strand met een leuk tentje erbij en je kan er heerlijk zwemmen.

I n de avond lag iedereen op zn bedje en zijn Suki en ik wezen kijken in L'Shore. Leuke tent maar vrij exclusief. Omdat deze tent naast Toppers zit, zijn we daar uiteraard nog even blijven plakken.

zondag
Bai rouche een erg mooi strand met gezellig tentje erbij. Hier waren we gister al geweest maar wilde we nog een keer heen omdat het beter weer was.

Plum bay, ligt vlak bij long beach dus ook hier erg bedekt met stenen. Ook om bij dit strand te komen moet je door een prachtige vila wijk.

Mullet bay, een mooi strand waar het erg druk was met toeristen. Je kan er een stukje hiken wat zorgt voor een mooi uitzicht.
Suki, Nena en ik izjn nog een klein stukje gaan Hiken en hebben hele mooie plaatjes kunnen schieten. Een soort van Water spuitgat, lange tocht maar was echt de moeite waard.. gelukkig hebben we de fotos nog ..

Uiteindelijk zijn we bij Simpson bay geëindigd. Uiteraard weer bij Karakter!! Ons stam strand..

Omdat de week zo snel ging vertel ik jullie afgelopen week ook alvast!

Maandag
Hoogseizoen is begonnen en dat merk ik aan het werk. Marius (een begeleider uit nederland) heeft me vandaag beoordeeld samen met mijn baas. ze was uitermate tevreden en bedankte hem zelfs dat hij zo'n goede intern had gestuurd. (hoezo veer in je ...)
SPORTAVOND - Sharina en ik houden het steady vol, alleen hebben we geen spierpijn meer, dat betekent - change off plans. Sharina gaat een ander schema maken... tenminste dat zegt ze :P

Dinsdag
LABAMBA - en omdat het morgen St Martin's day is, kunnen we hard gaan.
We hebben heel veel gedanst en het was uiteindelijk een uurtje of 3/4.
Leuk om met de hele groep weer op stap te gaan!

Side story;
Onze auto heeft het eveneens begeven. De oude vertrouwde roestbak / stuk schroot heeft ons voor de zoveelste keer laten staan. Waarom de verhuurder zegt dat hij ook nog geen reserve auto heeft.

Woensdag
Met Julie en sharina op pad. Even wat gegeten en bij een car rental langs om te kijken of ik een auto kon regelen. Daarna rustig dutten bij karakter.
Om 3 uur Mulletbay geweest daar de local groep nog gesproken, Laura en Chanty enz. In de avond was er vuurwerk bij Philipsburg, was niet denderend maar wel even leuk.
Lag heerlijk vroeg op bed op deze heerlijke vrije dag dag - ST Martins day

Donderdag
Nora Jarig. Altijd gezegd dat noortje 16 werd. En dat is ze!(L)
De meest hectische dag ooit op het werk, zoveel te doen, zo weinig tijd. Mijn baas zit in Aruba en belde me de halve dag voor dingen.
In de avond moest ik een nieuwe auto halen en heeft Sharina mijn haar geverfd.

Vrijdag
Werken werken en werken. Na stage om 5 uur, moet ik beginnen om, jawel, 5 uur bij holland house in de bediening. Snel omkleden en doen wat ik altijd doe, LACHEN.
Gezien dit nog niet gebeurt is, komt er nog een vervolg op deze blog. :)

1. Greetje:
    14 november 2015
    Hallo Monica,

Bedankt voor weer een berichtje, het is erg leuk om je belevenissen te volgen dank je wel daarvoor!!
    Hier in Scheemda is alles goed, alleen het weer is niet zo mooi als daar bij jou.

Groetjes Greetje