Week 11/12

18 november 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

We zijn gebleven bij vorige week Vrijdag.
Meteen uit het werk door naar Holland House, ik mocht daar met champagne lopen om de gasten met veel te veel geld te bedienen. Het was een openingsfeest op locatie van een bekend horloge merk.

Na het werk ben ik rustig aan richting Toppers gegaan waar de rest mij vrij amicaal op stond te wachten. Iedereen aan de karaoke!! (terwijl ik altijd wordt uitgelachen wanneer ik dat doe).

Nu stond ineens iedereen mega hard mee te zingen de sfeer zat er goed in.

Meteen door naar Soggy dollar bleek al heel snel dat ik toch echt te moe was na deze lange werkdag en besloten we naar huis te gaan.

Zaterdag

Een paar stranden bezocht en filmpjes gemaakt.

Het weer zat niet heel erg mee dus hebben we niet echt iets bijzonders gedaan.

Zaterdag avond waren Suki en ik de enige twee die besloten om wat te ondernemen. We hebben samen wat gedronken in Le Shore, de eerste keer voor ons beide dat we er waren. Terwijl het naast Toppers zit, waar we 2 keer per week zijn.

Leuke tent, maar je moet wel met meer mensen komen opdagen. Ze werken met tafels dus je bent bijna verplicht een tafel te huren (kun je door doormiddel van een alcoholische fles te kopen).

Vroeg naar huis en op tijd op bed!

Zondag

Een van de meiden is overvallen door een paar gasten in Marigot. Onveilige buurt daar!

Gelukkig is er verder niets ergs gebeurt en zijn de dingen die zijn gestolen vervangbaar.

Dat betekend wel dat ze de hele dag de auto nodig had om aangifte te doen.

Ik ben dus meegegaan met de rest van de groep en we hebben eveneens een paar stranden bezocht. Hier heb ik alleen maar geslapen dus was het verder niet bijzonder, maar ben wel weer een beetje bijgekleurd.

Maandag
Mega druk op het werk, dus in de avond rustig aan gedaan.

Dinsdag

Werk is nog steeds bijna niet te overzien, maar we komen er wel. Wederom erg druk.

Even een dutje gedaan en laat naar Labamba, we hadden beide geen zin in lessen (sharina en ik) en besloten later te gaan. De rest is allemaal thuis gebleven, niemand had zin om te gaan.

Helaas gaat labamba sluiten binnenkort omdat ze al jaren illegaal daar zitten.

Erg jammer dat we dus een van de laatste lessen hebben moeten missen. (ik hoorde vandaag dat het de laatste avond was).

Woensdag

Werkdagje, Zometeen sporten met Sharina..!