Week 12

23 november 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Donderdag Boodschap dag.
Lijkt een beetje op het burgerlijke leven van mijn ouders. Standaard donderdag op boodschap.

Vrijdag Eerst een drankje gedaan met een groepje bij de Mariniers en daarna door naar Soggy dollar. Er waren weer veel bekende en zelfs mensen uit Zuidbroek en Muntendam die ik tegenkwam! Zeer klein wereldje als je het zo bekijkt.

Zaterdag St Barthes, prachtig eiland! We zijn met een groepje naar met de boot heen en weer geweest. Een Jeep en een Minicouper gehuurd en ik heb met beide auto’s een leuk ritje gemaakt. De Jeep is voor mijn gevoel beter te rijden en ik heb bijzondere manoeuvres uit moeten halen en flinke hellingproeven doorstaan. Mijn rijkunsten worden zowel hier als daar goed op de proef gesteld.
- Meer foto's volgen nog, maar niet iedereen heeft ze nog gestuurd

Zondag Lunchen bij Karakter en daarna niet zoveel gedaan en bij Rama gezeten. Later in de middag hebben we Julie haar moeder opgehaald en Heleen haar vriend van het vliegveld. Nadat we samen naar de snackbar waren geweest ging iedereen heeeeeerlijk slapen.

1. Tjardina Lohof:
    24 november 2015
    Al weer een mooi verslag en prachtige zonnige vakantie foto's.
    Hier is het al weer guur en koud. Bij oma valt de blokhut bijna niet te beitsen. Steeds nat weer. Blijf genieten, hou ons op de hoogte en de hartelijke groeten.