Week 8

26 oktober 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Maandag

Laszlo had enorme vertraging waardoor we in de avond nog even uit eten konden.

Met een selectief groepje is Laszlo op het vliegtuig afgezet! Erg leuk dat iedereen meeging om hem uit te zwaaien.

Dinsdag

Daar zijn we weer… De beruchte Labamba avond.

De nieuwe mariniers beloven elke week mee te doen met Labamba, en tot dus ver heb ik ze nog niet 1 keer gezien. Mietjes…

Na de les is er altijd gelegenheid om te dansen, ik werd gevraagd door de leraar.

Met knikkende knieën en mijn medium gevoel voor ritme stond ik daar draaien te maken zonder dat ik wist dat ik ze kon. Dat laat wel zien hoe belangrijk het is dat de man bepaalt wanneer jij draait, stappen maakt enzovoort.

Ik begin er steeds meer lol in te krijgen, helaas stralen mijn heupen nog steeds HOUTBLOK uit.

Woensdag

Elke week is het weer een uitdaging, wat heb ik nou eigenlijk gedaan!

Woensdag was sportdag, ik had een schema gemaakt en we zijn inmiddels met 6 personen.

Grappig om iedereen te zien sporten, en dat op mijn dak.

Helaas is er geen foto van maar ik zal woensdag zorgen voor een camera.

Donderdag

Boodschap dag !

Daarna zijn we een drankje gaan doen bij de harbor. Een nieuwe toko, is al een tijdje open maar we waren er nog niet geweest. Het is vlakbij Toppers, komt ons dat even goed uit :)..

Dat is ook waar we daarna heen zijn geweest. Karaoke bij toppers en daarna weer veel te laat naar huis.

Vrijdag

Soggy dollar avond ! Er zijn weer leuke foto’s gemaakt (die van vorige week staan nu in mijn map)

Zaterdag

Sharina en ik hebben costumes gevonden voor Halloween. We gaan Als S.W.A.T.

Savonds hadden we een feestje bij het stage huis. Kort feestje want vlak daarna gingen we naar Dirty Changez, erg rustig maar met onze groep wel gezellig!

Zondag

Vlakbij de Loterie Farm zit een van de hoogste bergen van St Maarten.

Vanaf hier heb je een fantastisch uitzicht over St Maarten en dan vooral richting Anguilla. (Paradise peak)

Een foto sessie op de berg en een korte hike terug naar beneden. Wist je dat er best wel een verschil zit in warmte op de top van de berg 400 KM hoog?

Daarna een broodje gegeten bij Karakter en omdat het weer erg slecht was zijn Suki en ik alvast wat plannen gaan maken voor Curacao.

Nadat we patatjes hebben besteld bij de meest Nederlandse snackbar in Philipsburg (met andre hazes op de achtergrond) ben ik vroeg op bed gegaan met een serie. Eindelijk een goede nachtrust.. Of toch niet..

Om vier uur besloot het weer om te slaan naar een onweersbui die ik niet snel zal vergeten.

de decibellen zorgden voor een betere Bass die elke DJ zich wenst.

Waar je normaal de grap maakt dat je moet lachen wanneer de flits komt, was je nu aan het instant lachen voor 4 UUR LANG !

Het is nu dan alweer maandag middag hier, en ik ben vrolijker dan ooit te voren, het regent vandaag en ik heb weinig uitgevoerd terwijl het uit te voeren werk tot het plafond lijkt te komen.