Week 7

19 oktober 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Dinsdag - Labamba
Voor de tweede keer meegedaan aan Labamba, Soepele heupen en nieuwe trucjes.
Dit keer hadden we een man - die normaal de gevorderden les geeft - en ons in een rap tempo dingen bijbracht. Na het commentaar dat ik te grote stappen zette struikelde ik alleen maar over mijn eigen voeten. Gelukkig stond mijn goede vriend alcohol te wachten toen ik klaar was.

Na een drankje of 3 toch weer later dan gepland naar huis.

Wat opviel is dat er steeds meer mensen bij ons aan tafel komen zitten. We kennen iedereen maar het is niet meer de vaste groep. Het is nu de vaste groep + alle kennissen en vrienden erbij.

Het is super leuk om te zien hoe de groep steeds groter wordt en het is mij nog steeds een wonder dat iedereen zo goed met elkaar overweg kan.

Woensdag - Exercise
Sharina en ik gaan vanaf nu elke woensdag trainen om door onze drukke alcoholische avonden door toch fit te blijven.

Ik heb een trainingsschema in elkaar gezet voor ons in mijn middagpauze en we zijn meteen begonnen om 6 uur. ​

De oefeningen duurden per stuk maar 5 minuten (30 minuten in totaal).

Het was leuk om te doen, maar ik had sommige oefeningen iets te zwaar ingezet. Een half uur later hadden we al meteen spierpijn. ​

Donderdag - Spierpijn
De HELE dag spierpijn, ik durfde niet te lachen tot een uur of 5 ! Mijn armen waren zo zwaar dat een papiertje al uit mijn handen viel. Hoe zou dat moeten met het feestje later op de avond?

S’avonds was het gelukkig al een stuk beter. Eerst naar Toppers en daarna naar Dirty Sanchez.  Klein drankje en weer op tijd naar huis… Je kent het inmiddels wel..
Sharina en ik waren dit keer met z’n tweeën.. komt wel vaker voor, maar dan zitten we bij toppers.
Topmeid die Sharina, altijd feest, altijd lachen en ze weet net zo goed als ik dat we moeten genieten van de tijd die we nu hebben hier.
Ik stond er versteld van hoeveel verschillenden mensen ik inmiddels ken en hoe snel de avond voorbij vloog, elke stap die ik zette kwam er weer een bekende aanlopen.
M’n oma vertelde me voordat ik wegging; ‘jij red je wel, je bent net zo’n praatjes maker als ik’.
Er is toch wat blijven hangen van de praatstoel van oma, ik zal maar eens wat noga inslaan voor mezelf (familie begrijpt dit wel).

Vrijdag - Party
Spierpijn is nog niet helemaal voorbij, waarschijnlijk komt dat door de dansjes die Sharina en ik gister hebben gemaakt.

Laszlo en ik zijn samen uit eten geweest, de eerste keer dat we ook met z'n tweeen waren eigenlijk deze week. Leuk om over vroeger te praten en bij te kletsen over dingen die we hebben meegemaakt samen. Voor mij is hij familie en ik zie hem ook echt als mijn broer(tje)!

Vrijdag avond is Soggy avond.. Het was gezellig - vroeg naar huis vanwege slechte sfeer aan het einde.. Dat krijg je met groepen.

Maaaar - we hebben onze dansjes weer gemaakt!​

Zaterdag -
Geshopt in Marigot en Philipsburg, Nieuwe kleren - happy me.
S’avonds Huisfeestje/poolparty at Rama.
Flink wat mensen die langskwamen, was erg gezellig. Nog nooit zo laat thuis geweest. Ideaal als het zo dichtbij is.

Zondag -
Wie heeft er slaap nodig als je ook boodschappen kan doen!
Daarna richting karakter - Zo weinig mogelijk gedaan!
Savonds met z’n allen uit eten geweest (Laszlo z’n laatste avond).
Nog een drankje gedaan met een paar bij Toppers.

1. Corrie:
    19 oktober 2015
    Dat noga werkt alleen in combinatie met een kunstgebit haha. Je moet dus iets anders zoeken. Misschien verkopen ze daar wel ducktape :/