Week 6

13 oktober 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Jullie merken al we dat het steeds langer duurt voor het verhaaltje online komt. Hoogseizoen komt er aan en het wordt nog drukker !

Afgelopen week zijn we naar de film 'intern' geweest op woensdag - op maandag naar de red piano's - op dinsdag naar labamba waar ik mijn eerste les had - op donderdag naar toppers waar we weer nieuwe mensen hebben leren kennen (Josef) en op vrijdag naar Soggy dollar.

Laszlo is vrijdag gearriveerd en neemt de plaats in van Marloes.
We  zijn zaterdag met een groep naar Anguilla geweest. Er zijn veel foto's gemaakt omdat Lasz z'n spiegel reflex camera mee heeft. Anguilla ligt vlak bij St. Maarten met een reis van 20 minuten.

Zondag zou er een groot feest zijn bij el Zafiro's - niet dus ..
We besloten naar pelican beach te gaan. Daarna zijn we gaan eten bij Karakter.

Maandag - vrije dag - zijn we een stukje gaan hiken om bij de natuurbaden te komen. Omdat er nogal veel stekels in het water zaten zijn we gevlucht naar little bay om daar naar het strand te gaan.

- De inspiratie voor het verhaal is ver te zoeken, ik zal volgende week beter m'n best doen.

1. Corrie:
    13 oktober 2015
    Mooie foto's
  2. Diny:
    13 oktober 2015
    hoi Monica,
    onze zoon Marc schreef ook iedere week minder toen hij in Ethiopië was, zo schijnt dat dus te gaan, maar wat je schrijft is leuk hoor, fijne tijd nog daar. groetjes Diny