Week 5

6 oktober 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Maandag - rustdag
Gek dat maandag de rustdag is terwijl je dan juist aan het werk moet. Ik vertel niet veel over mijn werk omdat ik dat niet mag - geheimhouding. Ik kreeg deze vraag al een paar keer, maar ik vertel dus alleen over de activiteiten na stage. Wat ik wel kan zeggen is dat ik het mega druk heb en de dingen die ik moet doen/maken/enz. bevallen heel erg goed. Ik krijg ruimte voor mijn creativiteit. Alleen wat school betreft is het nog de vraag of ze mijn onderzoeksvoorstel goed gaan keuren. Let’s hope so!

Dinsdag - Labamba en toppers
We hebben afgesproken om lessen te nemen vanaf volgende week. Ik was onder invloed en ik hoop dat ik nog steeds achter deze zeer moeilijke beslissing sta.

Woensdag film - The perfect guy
In een opwelling hebben we besloten om naar de film te gaan omdat het lady’s night is.

Donderdag - toppers
Het was weer erg leuk met Marloes, Sharina en Horse ! ook hier kunnen we zeggen, gelukkig hebben we de foto’s nog.

Vrijdag - Afscheidsparty bij mariniers
Tom heeft DJ gespeeld bij afscheidsfeestje van de mariniers. Ze hebben geloof ik nu al 5 afscheidsfeestjes gegeven, geen probleem - wij zijn er wel! Erg geslaagd, poolparty, drankjes, muziek, beerpong, alles ;) was weer goed geregeld!

Zaterdag - Uit eten geweest en Toppers
Omdat iedereen te brak was om te bestaan zijn we naar karakter gegaan om daar de hele dag niks te doen - surprise surprise ! Het was goed om even uit te rusten. Of toch niet.. Heleen en ik besloten om een ritje te maken en ik kwam een bekende tegen. Deze bekende heeft een eigen bedrijf in opstart namelijk opblaasbare surfplanken (fit ocean). Hij zocht nog een blond persoon die mee wou spelen in zijn promotiefilmpje.
Ik ben benieuwd hoe de beelden zijn met een brak, zwak blond persoon op een surfplank. Knieën open, maximale spierpijn maar het was wel gaaf om te doen. Heleen was de gelukkige toeschouwer en heeft leuke foto’s gemaakt.

Daarna nog weer terug naar karakter gegaan en tegen donker zijn we naar Pizzeria geweest als verrassing voor Julie haar verjaardag.
Daarna allemaal naar toppers geweest, was erg gezellig met de mariniers en onze grote groep. Karaoke was nog nooit zo zuiver !

Zondag - Marloes weg
Marloes weggebracht naar het vliegveld en haar uitgezwaaid vanaf Karakter. Vreemd om ineens weer alleen te slapen zonder dat iemand elke 10 minuten uit bed moet om te plassen. Het was super leuk om Marloes hier te hebben en ik mis haar nog steeds!
Gelukkig komt de opvolger aanstaande vrijdag al…

Maandag - Red piano
Julie - onze bday girl wilde graag nog een borrel doen op haar verjaardag. Dit keer was het aan mij de eer om een keer NIET te rijden ! - Een avond om niet meer te vergeten, want ik weet niets meer. Wat ik wel weet is dat het vrij zwaar valt op dinsdag om wakker te blijven met 2 uurtjes slaap..

Time flies guys !

Van reisblog naar fotoboek