Derde & vierde dag SxM

28 augustus 2015

Donderdag is de storm (viel mee) gepasseerd en ik heb in mijn hele leven nog nooit zo weinig gedaan op een dag. douchen eten en een nieuwe serie begonnen die ik inmiddels bijna heb uitgekeken.

Vrijdag
Ik loop met m'n goeie gedrag richting Suki en Tom om richting Simspson Bay te gaan een auto te halen. Komt er iemand naar me toe om te vragen of ik een lift wil op een quad. Ik zeg nee, bedank hem vriendelijk en zeg tot de volgende keer.
De volgende keer was sneller dan ik had verwacht, nog geen twee minuten later vroeg hij het weer en ik spring toch maar achterop, ik zag dat de intenties goed waren.

Toen ik Suki en Tom zag zette hij me af en groette ons. Nog geen 5 minuten later was zijn squad omgetoverd tot een auto en vroeg hij of we weer een lift wilden richting philipsburg waarbij we de voetnoot kregen dat ik wel voorin moest zitten bij hem.

Eenmaal in Philipsburg bedankten we de jongen en gingen we verder met een busje richting simpson bay. (Ohja, Suki en ik nog een tas gekocht omdat ik geen strandtas had, lekker fout met st. maarten er op.... en Tom en Suki nog twee strandhanddoeken, doen we gewoon even tussendoor.) Te vroeg uitgestapt kwamen we een man tegen die, Jawel, 14 talen sprak waaronder NL. Deze man was zo vriendelijk om met ons in de volgende bus te stappen en ons te brengen naar het moeilijk te vinden SAX autoverhuur bedrijf.
Vanuit daar kregen we nogmaals een (korte) lift van een local die de man bleek te kennen naar het verhuurbedrijf en waren we eindelijk op bestemming.

Om het mooie verhaal te eindigen..
We waren blij met de auto, zijn naar Mullet bay gegaan om daar vervolgens op het strand te gaan chillen en in de prachtig blauwe zee te gaan zwemmen (jaloers?) en daarna nog even philipsburg in geweest voor een aantal stage zaken van ons allen.

Suki en ik hebben nog een terrasje gepakt en zijn daarna richting Chesterfield gegaan waar we met Tom, Frank en Joost hadden afgesproken om te gaan eten.

Vanavond gaan we onze eerste stapavond hebben op St. Maarten en vieren we de verjaardag van Frank om 12:00 uur.

ps. ik moet morgen echt een keer gaan wassen, ik krijg bijna afkickverschijnselen!
(Voor de mensen die dat dus niet begrijpen; ik was in NL minimaal 1 keer per dag, gekke hobby he?)

1. Greetje:
    30 augustus 2015
    Monica,
    Wat leuk je op deze manier te kunnen volgen, ik hoop op veel leuke verhalen.
    Groetjes Greetje