Tweede dag SxM

26 augustus 2015 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

What a day, what a day..

Gister om 20:00 in slaap gevallen en om 00:00 klaar wakker. Geen probleem, de hitte zorgt er voor dat je gewoon weer in coma raakt tot 06:00 in de ochtend.

Alle mensen in Nederland zijn allang wakker dus contact zoeken is op dit tijdstip geen probleem.

Suki was ook al vroeg wakker en we besloten daarom samen naar de supermarkt te gaan om spullen in te slaan voor de storm die er (vannacht) aan komt.

Nadat we de wandeling van ruim een uur hadden gedaan (heen en terug) moesten we eerst maar eens bijkomen (ruim 2 uur).

Om 12:00 besloten we naar het franse gedeelte te gaan met Lars en Tom met de auto.
We hebben twee prachtige stranden gezien en zijn al bijna doorbakken. Le qalion en .. (ga ik nog over nadenken hoe het ook alweer heet strand)

We hebben met z'n allen nog gegeten (+ frank) en waren rond 21:00 allemaal uitgeteld. Het mooie is, dat je weinig doet, maar zoveel energie kwijtraakt.

Gelukkig hebben we de foto's nog...

Ik ga mijn kamer zeevast zetten voordat storm Erika der mee vandoor gaat.
Nick, de klusjesman heeft mijn deuren al gefixed zodat ik geïsoleerd kan leven de komende 2 dagen. En mijn begeleidster houdt goed toezicht op mij door mij de hele dag te berichten.... (Dat laatste zeg ik vooral om mijn ouders gerust te stellen)