Vijfde & Zesde dag SxM

30 augustus 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Vrijdag avond,
Nadat Joost, Suki, Frank, Tom en ik uit eten waren geweest bij chesterfield gingen we op stap @ Soggy dollar bar. Een leuke out-door club waar we stonden te dansen en zingen op Frank zijn verjaardag.

Zaterdag
Suki, Tom en ik zijn naar het autoverhuur bedrijf geweest om nog wat zaken te regelen en ik kan morgen een eigen auto halen.
We zijn nog even Philipsburg ingeweest en daarna naar het strand van Philipsburg. (Great bay).

In de avond met een groep naar een studentenhuis ergens in de bergen om vervolgens naar de Full Moon party te gaan. Met een totaal van 15 personen hebben we tot laat gedanst en en gezellig avond gehad.

Omdat er zo weinig gevraagd wordt naar mijn appartement, en er nooit naar details gevraagd wordt en ik daar totaal niet moe van wordt, is er nu een filmpje van het appartement. GENIET ER VAN!

Tot zo ver de dagverslagen, het echte werk gaat beginnen.... Ik zal af en toe wat gaan posten, als ik zin, tijd en vooral zin heb om een blog te schrijven.
Voor nu weten jullie dat ik mij goed heb vermaakt de afgelopen dagen en dat ik me wel red!

Ohja, en dat wassen komt ook wel goed.. deze wasmachine is beter dan ik gewent ben.