Week 3

21 september 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Er is al weer een week voorbij en ik heb nog niets gepost over mijn fantastische week.

Marloes is hier alweer een week en we vermaken ons prima. Overdag is ze aan het toeren geweest met 2 anderen die nog vrij waren vorige week.

Maandag ben ik met Anice en Femke naar Red piano's geweest. Helaas weer later dan gepland maar een leuke liveband en een paar drankjes maken het toch weer moeilijk om naar huis te gaan.

Dinsdag is labamba avond. Standaard procedure op St Maarten (morgen weer).

Gezellig! maar helaas mocht mijn reserve auto dan niet ok vinden. Lekke band!

Ineens kon ik mijn eigen auto toch wel terug krijgen.. Zal ik dan bedonderd zijn ?

Toch mocht dit de avond niet verpesten en ja.. het was weer laat..

Woensdag een rustig avondje, met z'n allen vroeg op bed.

Donderdag - Toppers. Een leuke tent en we hebben nieuwe vrienden gemaakt. (Sharina, Marloes en ik) Ik ben nog toegezongen en ik heb zelf nog karaoke gezongen. Gezellige avond en ook weer moeilijk om naar huis te gaan.

Vrijdag SOGGY DOLLAR - eveneens standaard procedure. Soggy dollar was weer gezellig evenals de afterparty.. :)

Zaterdag met de hele groep overdag snorkelen. Wat een heerlijke dag. Met z'n allen op de boot en voor het eerst in m'n leven gesnorkeld. (FOTO’S) Leguanen gezien .. allesch! We zijn naar Tintamarre Island en Pinel Island geweest.

In de avond naar Skybeach - 1 drankje - en naar toppers, waar de escalatie weer mocht beginnen.

Zondag zijn we naar het strand geweest met z'n allen en ik heb weer vrienden gemaakt - Zelfs in mijn ultieme staat van brakheid, moeheid en onwetendheid -.

Zondag avond - Mijn hoofd kon niet meer denken en ik praten werd steeds moeilijker, je begrijpt het denk ik wel....op stage een berg aan werk verzetten, en in de avond niet op tijd op bed gaat........

Moontje komt om zn loontje - verzin in net ter plekke :)

Heb gerust medelijnen met het enorm slechte leven dat ik hier heb ..

Vertel vooral wat de temperaturen in Nederland zijn, en hoe bruin jullie inmiddels zijn van de vele uren zon(nebank).