Week 20

19 januari 2016 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Maandag

Samen met Heleen terug naar de Franse man die ons de auto verhuurt.

Hij vond dat de auto er prima uitzag en we kregen daarna een verlenging voor de auto.

S’avonds naar de film geweest met Nitai en Louise - Point Break. Prima film!

Dinsdag

Salsa - Lessen waren niet heel prettig..  Het kwam laat op gang en we hebben weinig nieuws geleerd.

Woensdag

Tantra - Sharina haar verjaardag vieren om 12 uur!

Donderdag

Kajakken naar Pinel Island samen met Nitai en Louise. Op Pinel een stuk ge hiked en daarna richting extreme sports. Ik wou informatie hebben over het fly boarden die ik als cadeau heb gekregen. Waarschijnlijk dit weekend!
16:00 nog een paar foto’s gemaakt bij Kokomo beach, strand is in de ‘maak’.
In de avond uit eten geweest bij Izi voor Sharina haar verjaardag, heerlijk gegeten!

Vrijdag

- THE WALK, we hebben gezocht naar Fort William. We hebben het fort niet gevonden maar wel een van de beste views van St. Maarten. (zie foto’s)
Daarna hebben we ons vermaakt in de infinity pool bij Divi en zijn we vroeg naar huis gegaan om ons klaar te maken voor de party van die avond!

Afscheidsfeestje at RAMA hotel, er gaan een paar mensen weg binnen nu en een paar weken (waaronder ik) dat betekent; tijd voor een feestje!
Super veel mensen uitgenodigd maar het feest verliep zonder problemen!

Zaterdag

Zo weinig mogelijk gedaan…

Zaterdag avond voor het eerst in mn leven naar een stripclub geweest, Red Diamond.

Voor sommige mensen onder ons. Ik werk daar niet… (uitleg)
Ik heb een keer gezegd dat ik werkte bij Red Diamond ( Maar.. Ik bedoelde natuurlijk Diamonds International ) Zucht.. Al die diamanten namen..
Maar was een gezellig avondje, Louise en ik waren de meiden cijfers aan het geven op paalkunde, dans move’s en body. hahaha

Zondag

Uitslapen!
En daarna heerlijk gegeten bij Calmos. Super mooi cafe - je eet als het ware in het water. Op zo’n moment besef je weer waar je bent! (zie foto’s). Daarna was het zo ver, Fly boarden.
Mega eng maar ik heb het gedaan! Het was makkelijker dan dat ik dacht.