Week 21

25 januari 2016 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Maandag
Geen idee… Wat doe ik toch altijd op maandag ?

Dinsdag
Harbor - Dancing !
Nitai en Louise waren mee en Asaf kwam later ook nog.
Leuk lesje gehad maar wel op tijd naar huis.

Woensdag
Film gekeken met Nitai en Louise

Donderdag
Samen met Louise, Nitai en Asaf naar Calmos geweest. Nog een prive danslesje van Asaf en een paar drankjes gedaan met z’n allen.

Vrijdag
Laatste stage dag, toevallig ook de dag dat we de referrer party hadden voor alle hotel referrers. Wij (Het marketing) team hadden het druk en het was een lange dag. Al met al is het feestje wel geslaagd.
Iedereen alvast gedag gezegd maar ze verwachten dat ik volgende week vrijdag langskom om alsnog doei te zeggen haha :) Savonds naar - Soggy en afgesloten met Badabing, lange avond maar geslaagd. Dit was immers de laatste keer Soggy ! Zelfs een paar collega s die speciaal voor mij daar heen zijn gekomen, super lief.

Zaterdag
Heerlijk dagje niks gedaan bij Loterie Farm. In de avond met Anice, Joost en Heleen gegeten bij Toloula mango (kan dit niet goed spellen) op de boardwalk. Daarna zou ik eigenlijk een salsa wedstrijd hebben met Tom, maar hij was aan het eten bij Holland House en dat liep uit, ging uiteindelijk niet door. Ik heb met Nitai en Louise een film gekeken en we hebben nog tot laat met z’n allen gechilled. Laatste avond met deze twee!

Zondag
Sochtends afscheid genomen van Nitai en Louise. Heb een mega leuke tijd gehad met hun en hoop ze in de zomer weer te zien! Daarna met Suki in de zon gelegen en bezig met school. Rond drie uur heeft Nancy ( mijn collega ) mij opgehaald en me meegenomen naar Nicole, andere collega. We hebben met zn allen gegeten ( grote groep bij Nicole ). Ze wou dat graag voor mij doen voor ik wegging. Toen zijn we nog spontaan naar Sunset beach gegaan om een drankje te doen en om te kijken hoe de verbouwing daar gaat, een van de jongens die daar was is manager en gaat over de hele verbouwing, een uniek kijkje achter de schermen dus. Savonds - No Nitai and Louisa !!! :(