Week 14

10 december 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Maandag

Ik heb geen flauw idee wat ik heb gedaan…

Dinsdag

La bamba in de Harbor - Gaat de goede kant op!

BIJJJJJJJNA soepele heupjes - ha-ha…

Woensdag

In slaap gevallen!

Uitleg mariniers gemist…

Donderdag

Helpen met de mariniers.

De mariniers hadden een oefening op de planning staan waarbij ze burgers nodig hadden.

Wij als studenten vonden het prima om te helpen bij deze oefening. (Vandaar de uitleg gister)

Voor hun een leuke oefening, voor ons een ‘leuke’ of gewoon ‘een’ ervaring rijker.

Vrijdag

Mariniers - borrelen & Soggy Dollar ! Was weer veel te gezellig in Soggy Dollar.

Zaterdag

Sinterklaas avondje met een groepje meiden.

Was een super gezellig avondje - voor herhaling vatbaar!

Zondag

HEEL vroeg in de ochtend, verhuizen naar RAMA voor een paar dagen.

Familie van Koen slaapt voor een tijdje in mijn appartement.

Iets later in de ochtend vliegtuig spotten met Anice, moeders, Joost en Tom.
Daar zagen we KEN (van Barbie en ken) - GOOGLE KEN en je ziet hem meteen. Hij staat op 1 van de filmpjes die ik geupload zijn. (Zie filmpjes)
Voor de mensen die onder een steen hebben geleefd.. mijn ouders waarschijnlijk, deze man heeft zichzelf laten volspuiten met troep zodat zijn spieren identiek zijn aan de spieren van KEN. Idioot en verschrikkelijk om te zien. Om jullie te helpen hier een link:

Na een lunch zijn we gaan liggen op Pelican Beach - EN we hebben nog gevolleybald!

Wou dat mijn vader t kon zien!!! Ik was namelijk best goed..

Daarna Moeders op t vliegtuig gezet en auto gedumpt bij thrifty.

We besloten met dezelfde groep +1 naar een soort steak house te gaan om gezellig met z’n allen de dag af te sluiten. Gekke stap-verhalen en veel gezelligheid.

Slapen in Rama..

Maandag

Ik vergeet altijd wat ik op maandag doe…

Dinsdag

La bamba - alcohol viel iets te gek, maaaaar, was weer leuk. Veel gedanst en naast de lessen ook veel kunnen oefenen. Het gaat mij (en de rest) steeds beter af ook dankzij het oefenen.
Laat ik het zo zeggen; we kennen de pasjes !

Woensdag

Auto gehaald en vroeg op bed! Vind het maar niks, een auto weer hebben.

Zonder auto kun je helaas niets en de gasten van Rama kunnen niet echt rekening met ons houden. Maar, we zijn weer verplaatsbaar.

1. Corrie:
    10 december 2015
    Hij lijkt niet op de Ken die ik ken.