Week 15

18 december 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Donderdag
Een uitstapje gemaakt en de mariniers wakker gemaakt.
Ze sliepen in een tent op de boardwalk om de wacht te houden (slapend blijkbaar).
Omdat we ons verveelden zijn we even langs gegaan om het pacourd van morgen(vrijdag) te bekijken.

Vrijdag
"Beat the marine's" gekeken op de boardwalk in de pauze.
De mariniers zijn wel eerste geworden maar de overige mensen die meededen - brandweer enz - deden het niet eens veel slechter.
- FYI > Het was een soort triathlon

In de avond waren we allemaal uitgenodigt voor een feestje van 350 jaar bestaan van de mariniers. Een potje bierpong kon dus niet missen.
Dit verhaal is zo uniek dat ik het MOET vertellen;
Meiden tegen de jongens - Meiden (Annemiek, Heleen en ik) waren aan de winnende hand. Nog maar 1 cup over. De jongens hadden er nog 3.
De regel is, wanneer je raak schiet met de bal, mag je nog een keer.
Wat doen de jongens? alle 3 in 1 keer raak! Als laatste mag de tegenpartij nog 1 keer gooien. Wat doe ik: IK GOOI RAAK. Dus gelijkspel! Tot op de dag van vandaag kunnen ze het nog steeds niet hebben, mannen...

Na een paar mariniers chagarijnig te hebben gemaakt besloten we naar soggy te gaan. Erg druk maar wel weer gezellig.

Zaterdag
Mega chille ochtend gehad met een super lekkere lunch bij de harbor. Samen met Anice (L). Langs de wassarette geweest en daarna richting rama hotel. In de middag zijn we Philipsburg in geweest om daar te gaan studeren met wat wijn en coctails. GOED PLAN, uitvoering minder.
Daarna met een groep uit eten geweest bij Mark's place naast de Grand Marche.
We zijn niet uit geweest omdat de morgen een boottocht hebben.

Zondag
BOOTTOCHT
Heerlijk op t water geweest de hele dag. Paar stops gemaakt waar we konden snorkelen en zwemmen. Smiddags gelunched bij Rainbow en om half 5 waren we weer terug onder invloed van rum punch.
Ik mocht weer terug verhuizen richting mijn eigen kamer en mn eigen bedje.
Met de boottocht waren we bij:
Tintamar, Creole Rock, Pinel, Grand Case, Mullet en Maho
- special credits voor Anice, die me dit heeft helpen herinneren.
Dit is trouwens bij elke week weer hetzelfde - Mensen moeten me meestal eerst vertellen wat ik allemaal gedaan heb voor ik deze blog kan schrijven.

De eewige maandag
Geen idee wat ik gedaan heb

Dinsdag
Salsa in de Harbor.
Net op tijd voor de les hebben we weer goed kunnen oefenen.
Laat avondje geworden gezien de AUTO weer stuk is en ik met de late auto mee ging. Heb nog wel kunnen oefenen dus was niet heel erg.

Woensdag
We besloten plots om naar Tantra te gaan. Het is daar lady's night op woensdag. Dat betekent dat een paar drankjes gratis zijn voor meiden en alleen jongens betalen entree. Erg gezellig, maar weer veel te laat.

Donderdag
De aftakeling begint na een paar dagen niet slapen.
Chagarijnig en kon m'n omgeving niet aan op dat moment.
Maar gelukkig is er genoeg te doen op t werk zodat ik me kon verbergen achter de papieren.
Om het aftakelen nog te helpen zijn we savonds toch nog maar een drankje gaan doen bij toppers. Een karaoke en twee glaasjes later waren we het toch wel met elkaar eens dat we moesten slapen.