Eerste week

6 september 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Woensdag avond werd ik gebeld door Tom of ik nog mee wilde om een drankje te doen! Na twee dagen alleen op m'n kamer vond ik dat geen verkeerd plan!
We zijn met een groepje richting simpson bay gegaan om met z'n allen gezellig na te borrelen. Vroeg naar huis want ja, stage gaat gewoon door!

Donderdag avond een gezellige BBQ @ rama hotel, vroeg naar huis vanwege de impact/impressies eerste week.. slaap veel!

Vrijdag Julie gehaald van het vliegveld en daarna aan het werk, langs alle stores geweest en begonnen met een onderzoekje. De medewerkers zijn blij dat ik m'n gezicht liet zien en willen graag helpen.

Vandaag zou mijn airco gerepareerd worden.. ik slaap al twee weken in een crematorium! Maar HELAAS, het hele dak moet er af.. en dat is niet in positieve zin 'alcohol' - dak moet er af!
maar eerst toestemming krijgen van de baas, daarna papiertjes invullen enz... achja typisch island life.

... Mocht iemand nog een sauna willen bezoeken, kom langs mijn appartement.

Bovenop dat, is mijn wasmachine stuk..
Mensen die mij kennen weten dat mijn emotie/gedrag nogal kan deprimeren als ik mijn was niet een keer per dag kan doen.. ( even een schets van mijn gemoedstoestand hier ).. - uit frustratie alles met de hand gewassen -

VRIJDAGAVOND!
Ik was uitgenodigd voor een GIRLSNIGHT @ Bajatzu in maho. Een local girl hier heb ik ontmoet in NL vorig jaar. Ik heb haar een berichtje gestuurd en ze nodigde me meteen uit. Met 8 meiden hebben we lekker gegeten en gedronken en zijn daarna naar skybeach - party. Het was een super leuke avond.

Zaterdag
Met gasten van het hotel naar Simpson bay beach! We hebben - per ongeluk - een kleinere versie van het strand gevonden en het leek meer op een privé strand. (foto van boot die wegvaart is daar ook gemaakt). Mooi strand, gaan we vast vaker heen!
Ik kwam aan de praat met Philis en Kevin (een ouder paar in de 60). Ze waren hier op vakantie en ik heb de hele middag met de gepraat, uiteindelijk vroeg ik of de groep ( RAMA ) er wat op tegen had dat ik ze mee vroeg om samen te gaan eten.
- natuurlijk niemand die nee zegt -.

Heel lekker gegeten met 12 personen @ toppers. de 2 'oudjes' - hi-hi - waren enorm gezellig en vol van leven. Een gezellige avond gehad.

In de avond werd ik uitgenodigd door (local girl) voor een rooftop party. Ik vroeg of ik de club (rama) mee mocht nemen - no problemooo -
Ik wist dat het luxe zou zijn, maar dit was echt fantastisch! Het appartement is waarschijnlijk duurder dan jij/ik ooit zou kunnen betalen.
Bovenste verdieping - alles was volgens mij zelfs van marmer - super groot dakterras - hot tubb (want wie heeft dat niet?) - uitzicht over heel simpson bay - aan het strand - 4 hoog - bar - lounge - muziek - leuke mensen ... Avond was weer super!

Om 01:00 richting de tent Tantra gegaan met de rama groep. Leuke discotheek, waar alle nederlanders erg uniek zijn in hun soort. We werden een beetje in de gaten gehouden - alsof wij de criminelen zijn - maar dat geeft niet .. wij dansen toch wel whoop whoop (:

PS. als ik zeg Rama/hotel bedoel ik daarmee alle nederlandse interns. Ze zitten nl. allemaal in hetzelfde verblijf. ( ik ben de enige die een eigen appartement heeft iets verder op )

1. Lassie:
    6 september 2015
    Lachen jaa!!! Alleen maar vreetn en drinkn jaa!! :P
  2. Mieke Beyderwellen:
    9 september 2015
    Hi Mar, Dacht vanavond ineens : Hé , tijdje niets gehoord ( gezien) ga eens ff op snor naar de laatste avonturen ! Lees ik toch dat je met die "oudjes "bent wezen eten ! Van 60 + ! hi hi ! Moeten dit ff laten zakken natuurlijk . Maar ga straks eens even lezen wat er nog meer is gebeurd . Later de rest van ons wel en wee . Dikke kus van ons beiden .