Week 18

4 januari 2016 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Wat vliegt de tijd!
De tijd van m'n leven besef ik me soms..

Maandag
Red piano's met Sharina, Heleen en Anice.
We hebben in 2/3 uur tijd vier sterk alcoholische drankjes gehad en we waren 'all over the place'. Ik had nog ruzie met Anice om wie er voor in mocht zitten en we kwamen beide thuis met zwarte knieen.. Geen idee hoe dat is gebeurd! Haha

Dindag
Het oude vertrouwde salsa dansen. Ik wou deze week een les hoger gaan, maar daar heb ik nog mee gewacht. Volgende week ga ik ECHT meedoen met de hogere klas, ik wil nieuwe dingen leren.

Woensdag
Uit eten bij de Bucaneers. Annemiek wilde graag met z'n allen eten voor ze vertrekt naar Nederland. Met een hele grote groep hebben we weer goed gegeten bij bucana!
Daarna zijn lars, frank, sophie, sanne en ik naar dirty sanchaz gegaan om daar een paar borrels te doen.
Ik ben heen en weer gereden om Sharina nog uit huis te halen en toen met z'n allen richting tantra - lady's night!

Donderdag
OUD en NIEUW - ik hoef niemand te vertellen wat ik heb gedaan denk ik. (zie foto's).
We hebben vuurwerk gekeken op het strand (de boulevard) in philipsburg en zijn daarna Holland House binnen gegaan. Nog een kleine after party bij het rama hotel en daarna in de ochtend op bed!

Vrijdag
Niemand was vooruit te branden! We hebben annemiek weggebracht en iedereen ging daarna weer op bed. Ik heb op mijn eigen balkon gelegen, heerlijk dagje wel.
Savonds zijn we naar de film geweest en heb ik nog een drankje gedaan met Nitai en Louise bij Toppers.

Zaterdag
Suki, Sharina en ik hebben foto's gemaakt bij de SXM letters en een paar omgevingsfoto's. Smiddags naar Cupe Coy beach.
Savonds hadden we white sensation, eerst een pre party bij Iris en Fleur en daarna met de hele bende naar Soggy. Ik sta super vaak op de foto, maar die komen allemaal volgende week pas. Het was enorm gezellig! Tijden niet zo leuk gehad in Soggy.

Zondag
09:00 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nettle bay met Sharina en Mexy, daarna naar karakter, maar toen het begon te regenen zijn we toch maar naar huis gegaan. Savonds filmpje gekeken totday Nitai en Louise een kaartspel met me wilde spelen.
Ze vertelde dat ze bijna vertrekken naar St. Kits ! Super jammer, ga ze wel missen. Ohja we hebben een mega grote pizza gegeten :)

1. Tjardina Lohof:
    10 januari 2016
    weer genoten van al je belevenissen, hartelijke groeten