Week 17

28 december 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Maandag
Nagels gedaan met Annemiek en Suki. Gellak nagels voor de kerst! gewoon rood maar blijft iig. langer zitten.

Dinsdag
Labamba, ergggg laat geworden. Volgende week ga ik een klas hoger mee doen, de dansen die we krijgen vallen elke keer in herhaling. En er komen steeds ‘nieuwe’ mensen bij die bij onze klas komen maar eigelijk de dansen nog niet onder de knie hebben.

Woensdag
Mega druk op het werk zo vlak voor kerst. Vergaderingen, appointments en langs referrers.

Daarna toch maar op stap geweest in Tantra samen met Sanne en Sharina.

Na ongegeneerd te hebben gedanst op Rap/R & B werd de mega drukke dag perfect afgesloten!

Donderdag
Nooit meer slapen, kapot moe. Maar het is kerst dus rustig aan op het werk, grapje… natuurlijk niet. Gelukkig heb ik een uur pauze en kan ik een dutje doen!

Vandaag wel eerder vrij vanwege kerstinkopen. Ze hebben hier alleen kerstavond en kerst. Tweede kerstdag heet bij hun boxing day.

We hebben kerstavond gevierd bij Celine omdat we daar op het strand konden picknicken met z’n allen. Ik had mijn collega’s meegenomen. Weer een geslaagd avondje en tevens Celine haar laatste avond. We zijn nog naar de kerk geweest, waar ik na 10 minuten ben weggelopen.

Heel onbeschoft maar ik kon het niet volhouden.

Samen met mn collegas ben ik er uitgelopen en zijn we naar huis gegaan. Vervolgens kreeg ik een telefoontje dat ik de rest kon halen en zijn we toch nog weg geweest voor Celina haar laatste avond.

Vrijdag
We zijn naar Mullet Bay gegaan omdat we dan dicht bij het vliegveld zaten. Daarna Celine weggebracht sharing mee terug genomen.

Ik zat bij TEAM voorgerecht voor de avond. We hebben wraps en bruchetta’s gemaakt.
Sharina en Anice hadden een super lekker hoofdgerecht - biefstuk met aardappels en asperges!
Daarna een toetje van Nena en Julie, Lange vingers in chocolademousse. Wij hebben dus heerlijk gegeten !

Daarna was het weer tijd voor een feestje bij Soggy dollar !

Zaterdag
Iedereen was te moe en te brak om op te staan.

Dus besloten Tom en ik om naar het strand te gaan. Pelican beach dit keer.
Later kwam Frank nog aansluiten om uit te brakken op het strand.

S’avonds was er een feestje bij Lotery Farm, pool party! Was echt heel vet!

Zondag
Lunch bij Karakter beach! Daarna op het strand gaan zonnen met OLIE, gezien iedereen mij nog steeds zo wit als een melkfles vind. waardoor ik uiteindelijk ben verbrand natuurlijk… We zijn bij Cupe Coy beach geweest.

Daarna besloten we uit eten te gaan bij IZI. Een plaats waar ik al super lang heen wilde. want… Er stroomt namelijk WATER DOOR DE RAEMN ! Zie foto’s.

Het is een soort pasta tent, maar ik heb een carpaccio genomen met een cheese cake, you can immagion how FULL i was.