Week 16

21 december 2015 - Point Blanche, Nederlandse Antillen

Donderdag
Mezelf over laten halen door Sharina om toch 1 drankje te doen bij Toppers!

Er was een man die heeel goed voor ons heeft gezongen...
En.. ik heb zelf ook heeeel goed gezongen met een paar collega's!
Foto's en filmpjes komen later..

Vrijdag
Voordat we naar Soggy gingen zijn we een drankje gaan doen bij toppers.
Daar kwamen een aantal collega's en daarna zijn we met zn allen richting soggy gegaan.

Soggy Dollar time! Iedereen had hem goed zitten! Ik was bob en was erg nuchter.
Gelukkig hebben we deze foto's ook nog.. (eveneens komen deze ook later).

Zaterdag
Hele dag weinig gedaan. Met Nitai, Lousia en Hasaf naar Karakter geweest (collega's). Savonds rustig aan gedaan, uit eten met annemiek, suki en heleen.
Daarna bij Hasaf geweest met collega's en toen door naar Les Shore.
Half 2 toch maar richting huis, eigenlijk hadden we nog een after party bij Hasaf, maar ik kon niet meer!

Zondag
SABA met Annemiek, Celine en Heleen. Wat een super mooi eiland!
We hebben veek gehiked en veel foto's gemaakt. Het eiland is mega klein maar heeft heel veel bergen (vulkaan eiland). Het gekke is dat er altijd een wolk boven de berg hangt. (zie je nog op de fotos). Savon's afgesloten met een pizza en burgers bij de bucanier in Simpson Bay. Super leuk dagje gehad.